wtorek, 21 lutego 2012

Nie szukaj mnie

Tytuł: Nie szukaj mnie
Autor: Piotr Wereśniak
Wydawnictwo: Otwarte
Opis książki: Pewnego dnia w małym greckim porcie Gośka kupuje gazetę i znajduje w niej... informację o swojej śmierci. Wszystkie szczegóły się zgadzają, tylko że ona żyje! Teraz może zrobić jedno: uciekać.
Pewnego dnia w prywatnym odrzutowcu lecącym nad Atlantykiem Hans Jurgen Vallbracht dowiaduje się, że... zlecił zabójstwo. Wszystkie szczegóły się zgadzają, tylko że on niczego nie zlecał! Teraz może zrobić jedno: uciekać.
Zawrotne tempo, ogromne pieniądze i wielka miłość – w nowej, nieprzewidywalnej powieści sensacyjnej Piotra Wereśniaka.

Książkę otrzymałam od Wydawnictwo Otwarte za co serdecznie dziękuję.


Otwieramy książkę i widzimy prolog, wstęp zapoznaje nas z jednym z głównych bohaterów, mianowicie Małgorzatę Szydłowską, która wprowadza nas w swoje życie, które nagle zmienia się nie do poznania przez jedną łapówkę. Prolog się kończy i mamy duży napis 'cztery lata później', niestety reszty wam nie opowiem ;) .
Przyznam szczerze, że pierwsza połowa książki mnie nudziła, dopiero w drugiej części zaczęło się coś dziać. Nie wiem, może to tylko ja odczuwałam wiejącą nudę czytając przez całą pierwszą część książki jak dziewczyna ucieka, niemniej jednak nie zachwyciło mnie to i długo zeszło zanim dotarłam już do ciekawszej drugiej części, w której działo się o wiele więcej.
W książce nie mamy jednego konkretnego głównego bohatera, choć można się o to kłócić, gdyż narracja Małgorzaty jest najdłuższa. Jest kilku bohaterów opisujących zdarzenia w formie trzecioosobowej.
Książka w sumie ciekawa, ale nie ma wielkiego szału. Najbardziej jednak podobała mi się część druga, w której było o wiele więcej akcji i ciekawe zakończenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...