poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Dzień książki

Z okazji międzynarodowego dnia książki wstąpiłam dziś do Empiku na pierwsze zakupy z okazji tego niesamowitego dnia. A oto moje zdobycze:



Najbardziej się cieszę z tej książki po lewej stronie xDDD
A tak na serio to kupiłam tylko Królowa Lata ;) . 2012 dostałam w prezencie z okazji dnia książki w empiku, na co moja mama się ucieszyła, bo jedną z autorów tej książki jest Beata Pawlikowska, a tą wielką książkę po prostu wyniosłam xD . Najpierw, oczywiście, się spytałam czy mogę ;) . Jutro może skoczę po jeszcze jedną taką pozycję, choć nie mam miejsca w biblioteczce (i tak by się tam nie zmieściła), to chociaż będzie śliczna wystawka na którymś meblu. :D

Oczywiście, to dopiero początek moich zakupów, teraz czeka na mnie zamówienie w Matrasie i już się boję jaka będzie końcowa cena ;) . A jak wam mija Dzień Książki?


P.S. Żeby wam umilić dzisiejszy dzień powiem, że jak dobrze pójdzie, to 10 maja (góra 11) pojawi się recenzja Mechaniczny Książę Cassandry Clare. Mam nadzieję, że na premierę tej książki niecierpliwicie się równie mocno jak ja. ;)

Miłego czytania!

1 komentarz:

  1. Książka pod tytułem "Nim zapadnie noc" jest podobno ciekawą pozycją. Niestety ja jeszcze nie miałam okazji się o tym przekonać. :)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...