środa, 5 marca 2014

Podsumowanie miesiąca Luty

W tym miesiącu trochę, a nawet bardzo smutno, bo nie skończyłam czytać żadnej książki. Mogę się tłumaczyć brakiem czasu, ale powiedzmy sobie szczerze, na taką czynność trzeba znaleźć chociaż pięć minut. Powiem szczerze, że dzięki takiemu podsumowaniu miesiąca mogę jedynie się poprawić!
Wy mnie jednak nie zawiedliście, mimo jednego posta i jednej recenzji, w tym miesiącu odwiedziliście mnie 851(!) razy.
Teraz mogę się jedynie wstydzić i postarać się, aby pod koniec marca podsumowanie wyglądało o wiele lepiej.

Jeżeli macie do mnie jakieś pytania, propozycje czy cokolwiek - śmiało piszcie na maila! Jestem otwarta na wszelkie sugestie. :)

Solange.kate@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...