wtorek, 15 maja 2012

Skrzydła Laurel

Tytuł: Skrzydła Laurel
Autor: Aprilynne Pike
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Opis: Laurel nie jest typową nastolatką. Ale niezwykła historia dzieciństwa i oryginalne nawyki żywieniowe to nic w porównaniu z tym, co zacznie się dziać w jej życiu, kiedy na jej plecach pojawi się mały punkcik. Magiczny świat, znany tylko z legend i baśni, splecie się ze światem ludzkim, w którym żyje Laurel. Dziewczyna doświadczy uczuć, jakich dotąd nie znała, przeżyje przygody, o których nawet nie śniła i dowie się rzeczy, które przyprawią ją o zawrót głowy. Co wybierze Laurel? Świat wróżek z magicznym chłopakiem o szmaragdowych oczach czy ludzki, poukładany świat i zawsze pomocnego Dawida?


Tę książkę przeczytałam w poprzednie wakacje, przyznam że sięgnęłam po nią tylko dlatego, że nie miałam co czytać w podróży.

Skrzydła Laurel opisują historię młodej dziewczyny, którą rodzice po kilku latach nauki w domu wysyłają do szkoły publicznej. Już w pierwszym dniu poznaje Dawida, który jest sympatycznym i pomocnym chłopcem. Gdy pewnego dnia na jej plecach pojawia się mały punkcik, który z każdym dniem rośnie. Któregoś dnia jedzie z rodzicami do domu, z którego się niedawno wyprowadzili, na ogrodzie spotyka tajemniczego chłopca o szmaragdowych oczach, który wie co się z nią dzieje, a co najważniejsze wie dlaczego. Dziewczyna zaczyna odkrywać początki tajemnicy, ale przed nią stoi jeszcze wiele pytań bez odpowiedzi. Czy Laurel poradzi sobie z magicznym światem i jego tajemnicami?

Jest to książka typowo dla nastolatek, lekka, delikatna i ciekawa. Na początku miałam obawy, że będzie mnie za bardzo nudzić, jednakże jak się później okazało była naprawdę interesująca, choć nie na tyle, żebym nie mogła się od niej oderwać.
Mimo wszystko książka mi się podobała. Główna bohaterka, jak rzadko która, nie działała mi na nerwy, wręcz ją polubiłam, za jej niewinność i słodkość. Książka ta jest pisana pod młodszą młodzież, a więc nie oczekujcie od niej zbyt wiele. Ot zwykłe lekkie czytadło, które miło wziąć w podróż dla zabicia czasu. Jednakże i tak sięgnę po drugą część jako, że uwielbiam wątki miłosne, a ten wyjątkowo mnie zainteresował. Nie mówiąc już o świecie wróżek, które tak uwielbiam.
Książkę polecam każdemu, kto lubi takie historie, ale też na prezent dla młodszej siostrzyczki, ;)

4 komentarze:

  1. Wypożyczyłam ją już jakiś czas temu, muszę się w końcu zabrać za czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją czytałam w poprzednie wakacje :D Książka wydała mi się fajna, właściwie nie wiem dlaczego :D Zaciekawiła mnie na tyle,że sięgnęłam po kolejne części i czekam na ostatnią ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa recenzja.; Ale to jednak nie dla mnie.
    zapraszam do siebie http://moj-ksiegozbior.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam ! Świetna książka.Taka inna i magiczna,fajnie gdyby prawdą była zmiana koloru włosów poprzez jedzenie danych rzeczy XD. Niestety muszę odciążyć domową biblioteczkę i z przykrością się jej pozbywam. Czułam bym się lepiej gdyby ktoś kto ją doceni, się nią zaopiekował. http://wroclaw.gumtree.pl/c-Sprzedam-gry-ksiazki-SKRZYDLA-LAUREL-Aprilynne-Pike-W0QQAdIdZ400715535

    Ania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...