wtorek, 1 maja 2012

Podsumowanie miesiąca

Ostatnio zastanawiałam się nad podliczaniem przeczytanych książek, wstawionych recenzji, pisanych komentarzy i odwiedzin każdego miesiąca. Będzie to dla mnie motywacją, aby więcej czytać i wobec tego częściej zamieszczać notatki. Co wy na to? ;)
Pierwszym miesiącem, który podsumuję będzie kwiecień, który tak szybko mi minął, a wiec czas zaczynać. :D
W tym miesiącu przeczytałam, strasznie mało, bo tylko 5 książek, trzeba się wziąć za siebie. Opublikowałam również 5 recenzji, ale za to 8 notek (łał, mogę być z siebie dumna!). Odwiedziliście mnie 369 razy i zostawiliście 15 komentarzy.

Wygląda to dość żałośnie, mam nadzieję, że ten miesiąc będzie lepszy, że przeczytam więcej książek, dam więcej notek, wobec czego będzie Was tu więcej i może będziecie zostawiać więcej śladów po swojej obecności? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...