wtorek, 17 czerwca 2014

Magia Kąsa


Tytuł: Magia Kąsa
Autor: Ilona Andrews
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Opis:Technologia przeciw magii. Słowa kontra czary. Atlanta przyszłości. Arena walk magii i technologii. Wampirze hordy na usługach Panów Umarłych grasują po mieście. Kate Daniels – pyskata dziewczyna, w której żyłach płynie krew i magia – dowiaduje się o śmierci swojego opiekuna. Musi dokonać wyboru – komu zaufać, z kim współpracować. Spojrzeć w oczy Władcy Bestii i dołączyć do Gromady? Wejść w układ z kotołakami i szczurołakami? Ofiara woła o pomszczenie, krwawa zagadka o rozwikłanie.

Żałuję, że tak długo czekałam z przeczytaniem tej książki. Miała wszystko co potrzeba dobrej fantastyce.
Po pierwsze, główna bohaterka. Zazwyczaj są to księżniczki, które trzeba wybawiać z opresji, ale od czasu do czasu, żeby nie były przesłodzone, powiedzą coś 'zabawnego'. Tutaj na szczęście tego nie było. Kate Daniels jest wykreowana na wspaniałego zabójcę, ale znów żeby nie było posiada w sobie człowieczeństwo co czyni ją wspaniałą postacią, którą od razu można pokochać.
Oczywiście nie mogło zabraknąć aroganckiego dupka, w dodatku nie jednego. Mężczyźni w tej historii są nadzwyczajnie niesamowici i każda czytelniczka znajdzie jakiegoś dla siebie.
Oprócz interesujących bohaterów, którzy na każdym kroku są dowcipni i śmiercionośni w tym samym czasie, jest jeszcze magia, tajemnica i śledztwo, które poprowadzi Kate wprost do niebezpieczeństwa przez które może stracić życie.
Tak się wciągnęłam w tę serię, że w ciągu tygodnia przeczytałam wszystkie 6 części oraz opowiadania i niecierpliwie się już w oczekiwaniu na lipiec, kiedy w Stanach pojawi się 7 część.

A tak dla zachęcenia, jeżeli jeszcze nie przeczytaliście:


- Kici, kici? - spytał niski, męski głos.
- Rzeczywiście - odparłam - Zaskoczyłeś mnie trochę i przyszłam nieprzygotowana. Następnym razem przyniosę trochę śmietanki i jakieś kocie zabawki.
- Jaka kobieta pozdrawia Władcę Bestii słowami: Tutaj, koteczku, chodź do mnie, kici, kici, kici?

:)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam tę serię bezgranicznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również, bardzo mi się spodobała! Mam nadzieję, że szybko będzie tłumaczenie 7 części.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...